הסכנות בעקיצת יתוש

הידעתם? היתושים ( או ליתר דיוק היתושות) הם בעלי החיים הקטלניים ביותר ומדי שנה מתים בעולם כ-750,000 בני אדם כתוצאה ממחלות שעוברות מעקיצת ייתוש: מלריה, קדחת הנילוס המערבי (קיימת בישראל), קדחת דנגי, קדחת צהובה ונגיף הזיקה.

היתושות, במהלך חייהן יכולות לעקוץ כמה וכמה אנשים שונים ובכך להעביר מחלות מאדם לאדם. היתושה היא זו שעוקצת אותנו ולא הייתוש כמו שרובנו חושבים וטועים מאחר והיא זקוקה לחלבונים שלנו בכדי לייצר את הביצים שלה. 

בזמן העקיצה , היתושה שואבת מאיתנו דם ובמקביל מחדירה אל גופינו חלבונים הנמצאים בבלוטות הרוק שלה. עם זיהוי החדרת החלבונים לגופינו , מקום העקיצה מתחיל להתנפח, להיות אדום, נפוח ומגרד וכך מזהיר אותנו להתרחק מהמקום בו אנו נמצאים או להתגונן מפני היתושים. 

אודם, נפיחות וגרד הם תגובות ראשוניות קלות באופן יחסי לעקיצת היתוש ורובנו סובלים בעיקר מהסימנים הנ"ל.

הדרך המומלצת והבטוחה להימנע מעקיצת ייתוש היא שימוש בקטלן יתושים מוסקיטו איטלקי אשר קוטל את היתושות באופן מיידי ולא מאפשר להן לברוח ולעקוץ אתכן. מוסקיטו M11 הוא קטלן הדגל של חברת מוסקיטו והוא נחשב לקטלן יתושים הכי חזק ויעיל בגלל השנאי העוצמתי.

תסמונת סקיטר הינה אלרגיה חמורה יותר והיא יכולה להופיע אצל ילדים והן אצל מבוגרים. לאחר העקיצה (במידה ולא השתמשתם במוסקיטו איטלקי) ניתן להבחין בסימנים של התנפחות מקומית, הופעת שלפוחיות והתפתחות דלקת מקומית קשה העלולה לגרום לגירוד , כאבים ואף חום!!

הסממנים הנ"ל יכולים להראות על קיומו של זיהום ובמידת הצורך רופאים אף נותנים טיפול של אנטיביוטיקה, במיוחד שמדובר בעקיצות אצל ילדים באזור הראש והפנים.

אם כן, האלרגיה לחלבונים אותם מפרישה היתושה לתוך גוף האדם עלולה לגרום לזיהום עד כדי צורב במתן טיפול אנטיביוטי.

בשנת 2019 איים נגיף קדחת הנילוס המערבי על תושבי השרון והצפון הארץ . מקור המחלה הינה בעופות והוא מועבר לבני האדם ע"י היתוש הנמר האסייתי. התושבים חששו מאוד מהעברת המחלה באמצעות היתושים או לייתר הדיוק היתושות .בשל ההדבקה הקלה יחסית, עשרות תושבים נדבקו בנגיף שהועבר ע"י היתושות וחלקם אף נזקקו לטיפול ואשפוז בבתי החולים עם פגיעות קשות. 

קדחת הנילוס המערבי מאופיינת בעיקר ע"י סימנים של : חום, חולשה, כאבי ראש, כאבי פרקים ושרירים, דלקת בלחמית העין, פריחה ולעיתים גם בחילות ושלשולים. הסתבכות של המחלה עלולה לכלול סימנים של דמויי דלקת קרום המוח בשני המקרים יש לגשת לקבלת טיפול רפואי. 

למה לכם לסבול ולהסכן? רכשו עוד היום את קוטל היתושים הטוב ביותר בעולם , מוסקיטו איטלקי, ותהינו מלילות שקטים ורגועים ללא עקיצות וגירודים.

גם במשרד הבריאות מזהירים מפני הסכנות של עקיצות היתושים.

אם רתם שואלים למה קטלן יתושים מוסקיטו איטלקי הוא קטלן יתושים מומלץ מאוד? אז אנחנו נשמח לספר לכם שעוצמת הקטילה שלו לא מאפשרת ליתושות לברוח ממנו. ברגע שיתושה מתקרבת לקטלן המוסקיטו האיטלקי, היא מייד נלכדת ברשת החשמלית ונקטלת וזאת בניגוד לקוטלי יתושים אחרים אשר מפיצים אור אבל לא קוטלים את החרק המעופף.

רכשו עוד היום את הקטלן מוסקיטו האיטלקי , קטלן יתושים מומלץ, ותהנו מקיץ שקט ללא עקיצות וגירודים.

לא סתם למוסקיטו איטלקי המלצות הכי טובות ומשובחות כבר מעל ל-25 שנה!