ההבדלים בין מוסקיטו איטלקי למוסקיטו סיני

אתם בוודאי שואלים את עצמכם מה ההבדל בין קטלן יתושים מוסקיטו איטלקי מקורי לבין קטלני יתושים אחרים או קטלני מוסקיטו תוצרת סין?

הרי קטלן יתושים מוסקיטו איטלקי וקטלן יתושים תוצרת סין ניראים בדיוק אותו הדבר ושניהם מפיצים אור אולטרא סגול. אז למה הקטלן האיטלקי יקר יותר מקטלן היתושים תוצרת סין?

קטלן יתושים מוסקיטו איטלקי משווק ונמכר בארץ כבר למעלה מ-20 שנה.

ההבדלים הם:

שנאי: קטלן יתושים חזק הוא קטלן שיש לו שנאי חזק שהוא למעשה כמו מנוע של מכונית והשנאי הוא לב ליבו של המוצר. השנאי של קוטל יתושים מוסקיטו הוא שנאי גדול מאוד ביחס לשנאים של קטלני היתושים הנמצאים בשוק. כל הרכיבים האלקטרוניים של השנאי נמצאים בתוך קופסא. מעל לכל הרכיבים אנחנו יוצקים תערובת אחידה של חומרים שהם למעשה אוטמים ב100% את הרכיבים האלקטרוניים של השנאי.

החומר האטום מונע חדירה של לחות / אוויר / חום / קור ובכך מונע התרחשות של קורוזיה וכן מונע תקלות ברכיבים האלקטרוניים של השנאי.

החומר הזה, הינו חומר יצוק והוא שומר על אורח חיים ארוך מאוד של השנאי ולכן המוצר יכול לעבוד שנים רבות.

אם כן, מה שהופך את קוטל היתושים מוסקיטו לקוטל יתושים מומלץ הוא השנאי החזק שלא מאפשר לאף חרק לברוח.

בזכות העוצמה של השנאי החזק, הקטלן מוסגל לקטול סוגים רבים של חרקים מעופפים בנוסף ליתושים כגון : זבובים, פרפרים, חומייני, ברחשים ואפילו דבורים!!

נורה: חרקים מעופפים כמו : יתושים, פרפרים, ברחשים נמשכים לאור אולטרא סגול כמו למגנט. המוסקיטו האיטלקי מגיע עם נורת PHILIPS מקורית. נורת הPHILIPS היא נורה חזקה , אשר מפיצה אור אולטרא סגול איכותי ורק היא יכולה לשאת בעומס הכבד של השנאי. כל נורה אחרת פשוטה שהיא לא תוצרת PHILIPS  לא יכולה לעמוד בעומס של השנאי והיא מייד נשרפת בגלל העוצמה החזקה של השנאי.

עליכם לזכור, כי כאשר הנורה נשרפת עליכם להחליף רק לנורה תוצרת PHILIPS (פיליפס) .

בעת שהחרק המעופף מתקרב לקוטל היתושים בזכות הנורה, החרק לא מצליח לברוח ונקטל תוך שניות ספורות.

עוצמת הקטילה: המוסקיטו האיטלקי הוא קטלן יתושים חזק בזכות השנאי שלו. כמו שאמרנו, השנאי האיטלקי הוא הרכיב הכי הכי חשוב בקטלן. השנאי של המוסקיטו מסוגל לקטול סוגים רבים של חרקים מעופפים: ייתושים, זבובים, פרפרים, חומייני, ברחשים ואפילו דבורים!!

כן , כן, קראתם נכון, השנאי האיטלקי מצליח לקטול דבורים.

אורח חיים ארוך: השנאי האיטלקי פותח ומיוצר בטכנולגייה מיוחדת. כל הרכיבים האלקטרוניים של השנאי אטומים ב100% לחדירת אוויר ולחות ולכן לרכיבים אין מגע עם האוויר. הפטנט הזה גורם לשנאי להישמר לאורח שנים רבות ונותן לכם את האפשרות להשקיע פעם אחת בקטלן יתושים חזק במקום לקנות בכל שנה קטלן יתושים אחר .